CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 19 June 2012

Kolej Matrikulasi Kedah

Assalamualaikum

i'm still a student! hahha. ayat yang akan zra pakai sampai 2-4 tahun akan datang. InsyaAllah.. btw, KMK ni laa yang menjadi destinasi pilihan zra untuk sambung belajar.
*Belajar kat sini dah 2 minggu baru nak habaq, hehhee..

Ok, minggu first dekat sini, macam biasalah..ada minggu orentasi yang diberi nama MPPB yang bermaksud Minggu Pengurusan Pelajar Baru. So far...so good...alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Walaupun dalam MPPB ni selalu kena lari, pergi sana 'lari', pergi sini 'lari'..0oo,,letih kot! tapi zra tak kisah pon sebenarnya..kenapa?? haa..mai nak habaq, :) First, perkara yang meletihkan kita tu laa yang akan menjadi kenangan, betul tak? Second, dah lama rileks kat rumah kan..so, larian ni boleh ketatkan balik skru badan kita nie ^_^ Third, waktu orentasi ni laa mengajar kita untuk pandai "jaga/sorok/simpan" barang sendiri, kalau tak jadi macam zra laa *tertukar kasut dengan orang lain, sampai sekarang tak jumpa taw,, hee :)


ok lah,jom kita tengok gambar sepanjang MPPB 12/13 nie..
gambar2 ni di import dengan jayanya dari KMK..^_^

yg nie majlis penutup MPPB

hari pendaftaran





forum budaya belajar


"Segalanya bermula disini"
Doakan yang terbaik untuk pelajar-pelajar KMK 12/13 nie yea...
^_^ ^_^ ^_^







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...